duminică, 24 ianuarie 2010

Capitolul 4

Dance for life

Capitolul 4

Tot restul drumului a fost atat de plictisitor…ne-am jucat si adevar si provocare…eu mereu spuneam adevar pentru ca ele(colegele mele) nu prea stiau despre viata mea…in fine…pana am ajuns noi stateam si ascultam melodiile mele preferate.Cele mai multe se numeau “A sad piano song”,erau peste 25 de melodii toate sub acelasi nume…iti inspirau fiecare cate un sentiment:veselie,tristete,melancolie,dragoste,razbunare si tot asa.Erau fantastice.Din cate imi amintesc eu gasisem sub acelasi nume si melodia din Twilight.Mereu am vrut sa cant la pian insa parintii mei au spus ca trebuie sa am si unul acasa ca sa am unde exersa.Eram atat de geloasa pe iubita fratelui meu Robert(stiu ca nu am adus pana acum vorba de el.este micut pe inaltime,glumet,enervant pentru mine,ochii caprui-negri,bar castaniu inchis si o fata rotunda si finutza) pentru ca ea avea unul micutz acasa si facea si cursuri.Tot ascultand asa si simtind cate un fior micut pe sina spinarii la fiecare sunet straniu si delicat in acelasi timp.Imi imaginam cum eram cu poantele(balerini) in piciore si cu una dintre rochitele mele cu volanase scurte dansand pe o scena imensa si plutind ca un fulg si ma lasam…

-Am ajuns Miky!Trezeste-te!

-Ok!Sunt treaza.

-Copii deci vom sta la un camin unde vor fi locuri a cate 6 copii.deci sa va grupam acum…hmm..Angela cu Miky,Andreea,Gaby,Agata(o cantareata care venise cu noi) si Bianca.Restu’ veti sta cu mine si doamna Malai(mama emiliei).Vreau sa fiti civilizate bine?

-Bine!!am strigat noi in cor.

Am mers de-a lungul unei poteci pana am ajuns la un camin cam vechi dupa parerea mea.

-Buna ziua!spuse o femeie dragutza intr-o bluzita cu maneca trei sferturi si pantaloni lungi mulati.

-Buna ziua!Suntem de la Palatul copiilor Ploiesti si suntem aici pentru concurs…

-Stiu pentru ce sunteti aici.Poftiti inauntru!

-Va multumim!

Am intrat intr-o sala mare care avea intr-o parte si alta scari care duceau la etaj.

-Eu sunt Martha Gonald dar prefer Martha.Va rog sa va grupati cate 5 fete si aveti camerele 12 si 13 din capatul holului de la etajul unu.Va voi conduce eu.

Ne-a condus de-a lungul culoarului de la etajul unu si scoase o cheie maricica si o baga in broasca.Deschise larg unsa si…

-Aaaaaa!!!!!!si toate fetele inclusiv eu am inceput sa alerga de-a lungul culoarului cu bagajele dupa noi ca niste bezmetice ingrozite de cele vazute.Nu avea legatura cu,paturile sauu dulapurile cu un stratulet micut de praf,ci cu un gandac de 4 centimetri cu craci in sus!!!!era ingrozitor cum se zbatea.

Pana la urma s-a luat gandacul din camera dar nu am stat eu in acea camera ci profu’.Pfiu!!ce bine ca am scapat.

Hey!sorry de intarziere si sorry k este scurt:D

Read & Comment!

As vrea sa va anunt ca voi posta cate o melodie pentru fiecare capitol din “A sad piano song”J sper ca nu sunteti dezamagiti.promit cu varf si indesat ca ma revansez.

Apropo urmatorul capitol o sa fie mai lung decat cele de pana acum(drept revansa) si o sa va amuzati un pic:D va spun decat un cavant cheie: pasta de dinti

Ei bine spor la comentariiJ))

2 comentarii:

  1. Wow .... a meritat asteptarea !!!
    Mi-a placut fffff mult acest cap >:D<>:D<>D:<
    Il ador !!!
    :*:*:*:*
    Este genial ! Superb !!!
    Te poooop si abia astept urm cap :X:X:X
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. superba melodia o ador.. si de asemenea si capitolul foarte tare gandacul:d

    RăspundețiȘtergere