luni, 1 februarie 2010

Capitolul 5

Capitolul 5:


Eram extenuata si nici macar cina nu am luat-o.Pana la urma ne-am dasfacut bagajele si ne-am scos costumele pentru a nu se sifona..Stateam uitandu-ma pe fereastra la ploaia fina si linistita de afara.Pentru mine fiecare fenomen inseamna cate ceva de exemplu:toamna inseamna tristete(pentru mine..),iarna inseamna pace,vara arata fericirea iar pentru primavara nimic concret,doar un amestec dintre bucurie si melancolie.Usa camerei se deschise brusc iar rasul isteric al domnului profesor ma atentiona ca iar facea glume pe seama altcuiva.Nu prea imi pasa pentru ca mereu rad de ei mai rau c ala circ.Nu m-am intors cu fata la ei,doar stateam cu privirea pierduta pe fereastra ascultand ce avea de zis, grasutul acela cu chelie si cu ras de nebun(presupun ca a scapat de la spitalul 9),profu’.


-Bun!Deci acum mergem la masa da?Sa nu cumva sa faca cineva mofturi!


-Mancam la pizzerie domn’ profesor?intreba tzatza de adina.


-Nu stiu!Vedem noi!si ne facu’ cu ochiul.Bun am o intrebare:Cati bani aveti la voi?


-Eu am 100 lei(noi)!striga adina ca o nebuna.


-Cine are 100 lei la ea sa ridice mana.


Adina,Emilia,Georgiana,Angela,Denisa si Cistiana ridicase mana.


-Deci 6…bun restu’ cati aveti?


-150 lei.spuse Andreea si Gabytza pe rand.


-Eu 200 lei,spuse si Bianca.


Stateam si priveam in gol gandindu-ma la scena pe care voi dansa…


-Miky!Miky!(striga profu’ dar nu-l auzeam)MIKY!!(strigara toti in cor)am tresasrit si m-am intors alarmata catre ceilalti.


-Da..?spun oarecum incurcata.


-Cati bani ai la tine?Vrea domn’ profesor sa stie!spuse Adina sarind in fata mea


-A..pay 200 lei,am spus uitandu-ma plictisita


-Te simti bine?intreba profu’ ridicand o spranceana.


-Sunt OK!am spus eu incet


Profu isi ridica si mai in sus spranceana ajungand la chelie.Parca ar fi o pata pe chelie,imi spuneam eu in gand razand pe interior.Se mai uita un minut la mine inainte de a se intoarce catre celalalte fete.M-am intors si eu cu spatele la el dar nu pentru a ma uita la fereastra ci spre patul cu bagajele mele.Afara se lasase o noapte destul de intunecoasa si dupa cum puteam vedea batea si un vanticel asa ca mi-am luat altceva de schimb.


Hmm….sa vedem…blugii mei preferati si cu bluzita aceasta albatra-marin.Da!Bun trebnuie acum sa mai astept sa iasa Andreea de la baie,imi spuneam eu in timp ce ma asezam pe pat.Dupa ce iesisem de la baie mi-am dat cu parfumul meu preferat Chanel(Allure)-Original.Il adoram.


-Gata toata lumea?Bine!Mergem,haide-ti!


Ne-am dus la pizza sa mancam.Era foarte buna.


-Miky!


-Da?


-Tipul ala de la masa din spatele tau se holbeaza la tine…..


-Ohh…mai lasa-ma…mereu imi spui asta si cand ma uit vad tot felul de panarame..


-Este superb…


-Ce spui Andreea?


-Are parul brunet un pic zbarlit si ochii..o DOAMNE!!!ii are albastrii …nu cred ca este adevarat!!!!


Ma uitam la ea cum saliva…o doamne…mi-am dat ochii peste cap in timp ce ma gandeam la ce spusese…as vrea eu sa fie realitate…o asa bunaciune…si ce are daca ma uit un pic?sa vedem…


Am ramas blocata.Nu-mi credeam ochilor!Aveam halucinatii??Cred ca da!Dar cum?...si Andreea il vede.Am aruncat o privire prin local si am vazut ca toata lumea se uita la el cu gurile cascate. Cand i-am zarit fata cu ochii lui superbi pentru a 2 oara mi-am intors privirea rusinata.


-Fata!Ai vazut bunaciunea aia care se tot uita la masa noastra?intreba Gaby visatoare.


-Mda…am spus cat de indiferenta am putut.


Am mancat pizza cam incordata dar bine macar ca am mancat…pentru ca nu mancasem nimic toata ziua in afara de micul-de-jun.


-A mancat toata lumea ?intreba profu’ aruncand cate o privire in dreptul fiecaruia pentru a verifica.


-Daaa!!!raspunsera toata lumea in afara de mine,inca ma gandeam la acel baiat.


-Atunci mergem!


Am platit mancarea(bineinteles toata lumea inghesuindu-se si injurandu-se nepoliticos unele pe celalalte),iar eu am ramas la urma(din cauza tzatzelor-din partea mea puteau sa stea acolo pana maine…nu m-ar deranja cu nimic…abia nu mai plateam J).Simteam multe perechi de ochi atintiti asupra mea dar preferam sa nu aflu cine credeam eu ca era…


Intr-un final am ajuns in camerele noastra de camin si m-am trantit in pat cu ochii pe fereastra cea mare.Am asteptat o ora sa se elibereze baia pentru a face un dus.


-Miky!Vino aici!Sa-ti spunem ceva!spuse Andreea in timp ce ieseam din baie.


-Ok!Ce este?


-Deci in primul rand nu trebuie sa stie celalalte fete in special Angelica(si toate incepusera sa rada).Nu trebuie sa afle profu’ si nici cei care stau in camera cu el,deci vream sa ne distram in seara asta…ce zici?


-Hmm..!Bine!Dar despre ce este vorba?


-Angela si Pasta de dinti!si Andreea,Gaby,Bianca,Georgiana si Agata se tavaleau de ras,hmm….Angela..pasta de dinti…OOOO nuu!!! Ha ha ha!abia astept!imi spuneam in timp ce un zambet malefic isi facea aparitita pe fata mea.


-Bine…cum facem?


-Avand in vedere ca patul tau,al Adreei si al Biancai este cel mai aproape…


-Am inteles,am spus in timp ce zambetul se largea atat de tare ca ma dureau falcile.


-Deci facem asa:Miky prima,apoi Bianca si Andreea ….


Nu apuca bine sa spuna ce vroia ca Andreea sari ca din pusca in picioare uitandu-se urat la noi.


-Daca eu am venit cu ideea nu inseamna ca trebuie sa si particip la ea.Daca spuneti ceva de mine in legatura cu asta…


Se incrunta si iesi din camera,presupun,ducandu-se in cealalta camera.


-Deci cine se ofera sa faca schimb??Nimeni???Bine…atunci ramane doar Miky si Bianca pentru a o..


Gaby ii puse mana la gura sa taca pentru ca usa se deschise.


-Shhh!!!Angela ce mai faci??


-Bine!spuse ea simplu ridicand din umeri.


Intr-adevar era chiar prostuta…


-Noi en culcam mai devreme Angela…asa ca trebuie sa te culci si tu!spuse Bianca poruncitor.


-Bine!Ma schimb si gata.


Dupa 5 minute:


-Noapte buna Agata!am spus eu


- Noapte buna!raspunse ea


- Noapte buna Agata!a spus Bianca


- Noapte buna!raspunse iar


-Noapte buna Agata!spuse Gaby


- Noapte buna!spuse pentru a 3-a oara


-Noapte buna Agata!spuse Andreea razand in hohote


- Noapte buna!spuse Agata pentru a 4-a oara enervandu-se


-Noapte bu…


-GATA!!!NOAPTE BUNA TUTUROR!spuse ea urland peste hohotele noastre de ras necontrolat.


Dupa inca 5 minute de dat noapte buna tuturor ne-am prefacut ca dormim.Andreea exagera sforaind mai rau decat un mos batran care dormea bustean…zguduia si geamurile.I-am dat un cot sa inceteze dar inca sforaia usor.Auzeam rasuflarea Angelicai care se afla la 2 metri distanta de noi.


-Bianca!Ma duc eu prima!am spus in soapta astfel incat sa ma auda.


-Bine!Ai grija sa nu o trezesti.


Am luat tubul de pasta de dinti si mi-am pus pe un deget.I-am atins usor fruntea cu degetul plin de pasta,iar ea se foi.Am luat-o la fuga spre patul meu trantindu-ma intr-o pozitie care arata ca dormeam.


-Nu s-a trezit, am informat-o pe Bianca care se chinuia sa afle daca dormea sau nu


-Bine!Ma duc!!spuse ea cu o fericire imensa.


-Vin si eu sa vad,am spus cu un zambet malefic.


Ne-am apropriat de Angela si am asteptat ca Bianca sa o murdareasca ca mine.Si asa facu doar ca Angela se scula si isi duse mana pe frunte(cu ochii inchisi)si impingand mana spre par.Bianca alerga repede,dar foarte usor,spre patul meu exact cum am facut si eu prima data.Eu nu mai aveam cum sa ma duc spre patul meu pentru ca mi-l ocupase,iar patlu ei era departe si m-ar vedea in cazul in care s-ar fi trezit.Fara sa gandesc m-am prabusit ca un bolovan pe podea langa patul ei apoi bagandu-ma pe jumatate sub el.Auzeam chicolelile fetelor din care care nu se puteau abtineau.Angela incepu’ sa se miste prin pat si intinzand mana spre podea cautand ceva.Fuck!!!Prima oara ma gandisem ca ma vazuse dar ceva era la capul meu..o stticla de apa..oare asta cauta?o sa vedem!am luat-o si am indreptat-o spre mana ei.A apucat-o in timp ce se ridica in capul oaselor.Tranti sticla jos sub pat lovindu-ma cu ea in cap,iar apoi se culca.Am asteptat cam 20 de minute desi mi s-au parut 20 de ore.Cand adormi la loc venisera toate langa mine ajutandu-ma sa-mi dau jos panzele de paianjen pe care nu le vazusem si ne-am intors la subiect.


-Hey!Adina a uitat astea la mine!si ridica mana cu o trusa de machiaje.


-Din cate stim noi ii plac pisicile!spuse Bianca mult mai amuzata decat inainte.


-Haide-ti toate!


Am apucat fiecare ce am apucat si am inceput sa desenam usor pe fata Angelei fara sa o trezim.Dupa ce ne-am terminat treaba(adica sa desenam mustati,curcubee,linii curbate si multe altele)ne-am dus la culcare.


-Ar trebui sa ne facem si noi maine la fel ca ea…ma rog nu chiar asa dar sa ne facem si noi asa altfel o s ane banuiasca pe noi si o sa zica ca noi am fost….. am spus eu in timp ce ma bagam in pat.


-Da…..


-Ce zici daca lasam usa descuiata,ne murdarim si noi un pic si apoi dam vina ca au celalalte fete?am psus incet stand in cap incercand sa gasesc un plan care sa mearga bine…


-Da!!Buna idee!spuse Bianca


-O sa pun ceasul sa sune mai devreme cu 20 de minute inaintea telefonului ei(Angelei)


-Ok!Si cine ne trezeste?Ce zici de Agata?spuse Gaby cu o voce foarte dragutza de ingrijorare


-Sigur…dar eu nu vreau sa am parte de asa ceva…adica d epasta de dinti si alte farduri sau ce ati folosit pe Angela…


-Bine!am spus eu hotarata.La somn..maine va fi o zi lunga…

___________________________

Astept comentarii:)si critici desigur!si uitati si revansa:P scuzati-mi intarzierea.Sper sa fie pe placul vostru:)

3 comentarii:

  1. "-Miky!

    -Da?

    -Tipul ala de la masa din spatele tau se holbeaza la tine…..

    -Ohh…mai lasa-ma…mereu imi spui asta si cand ma uit vad tot felul de panarame..

    -Este superb…

    -Ce spui Andreea?

    -Are parul brunet un pic zbarlit si ochii..o DOAMNE!!!ii are albastrii …nu cred ca este adevarat!!!!"

    Doar atat despre misteriosul baiat :-w ...:))
    Sper sa mai apara in peisaj baiatul asta ca incepe sa-mi placa de el :)):)):))
    8->8->8->8->

    Bine .. dar vad ca te-ai revansat cu farsa aceea :)):)):))
    Nu mai pot de rs ...
    Agata si pasta de dinti :)):)):))
    Superb :X:X:X ...
    Felicitari!!!
    si abia astept urm cap :X:X:X
    :*:*:*:*
    Te pooop :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. uhu!!o sa apara tipu':D
    desi nu prea mult...:D
    mersi:*:*:*:*:*mdea...sper sa ca ti-ai imaginat exact cum s-a petrecut:D:P

    RăspundețiȘtergere
  3. As fi vrut sa fiu cu voi acolo:x
    Sa rad lafel cum radeati si voi ;;)
    Nu sa stau in fata pc-ului si sa-mi imaginez doar :(
    Oricum frumos capitol:x
    Astept si altele lafel de frumoase :x
    Te pooop!:*

    RăspundețiȘtergere