miercuri, 7 aprilie 2010

Capitolul 12( a doua parte)


Partea a doua:


Plictiseala.Somn.Pat.


Vreau acasa!Nu te mai smiorcai atat!spune Bella.Am marait,iar sunetul acesta auzindu-se in toata incaperea.Era o liniste deplina.Toti de uitau mirati,intrebandu-se de unde s-a auzit acel zgomot.


-Mi se pare mie sau am auzit unmarait de caine? Intreba speriata Adina


-Si eu am auzit,dar parea de urs,zise Angela cu ochii mari.Am pufnit si am chicotit usor,iar toate colegele mele si-au indreptat privirea spre mine.


-Ce?am intrebat inocenta


-Tu ai marait asa?intreaba Diana


-Asa cum?am zis dandu-ma de gol.


M-am intors cu spatele la ele,iesind pe holul aglomerat.


Tot felul de costumatii erau asezate de trupurile dansatorilor,unele facandu-ma sa rad iar altele ma incantau.


Toaleta fetelor era destul de aproape.Ma bucur asa de tare ca aveam toaleta separata de baieti.Nu era luxos,dar nici urat amenajata,erau obisnuite:2 cabine, o chiuveta si o oglinda mare,curata.Mi-am prins parul intr-o coada de cal,nu prea sus,dupa care punandu-mi palaria.In oglinda se reflecta o persoana.Avea parul ciufulit,rebel si brunet,forma fetei lui fiindu-mi cunoscuta.Cu ochii cat 2 nave spatiale,am incercat sa-l prind din urma.


Pfff….. ce de lume, nu o sa-l gasesc niciodata.


M-am dat batuta,ducandu-ma inapoi in vestiare.


Se facu’ liniste cand am intrat.Atatia ochi ma priveau,imi venea sa-mi smulg parul din cap.Am adoptat o privire urata si m-am indreptat spre ghiozdanul meu.Am baut cateva inghitituri de apa.In timp ce roteam capacul sticlei,usa s-a deschis,iar Gaby iesi.Din nou parul ciufulit si negru isi facu’ loc in privirea mea.Am aruncat sticla de apa la intamplare si am luat-o la fuga spre usa.Era si mai aglomerat culoarul.Ii impingeam pe cei care imi ieseau in cale si le ceream scuze.Nu stiam in ce parte o luase.Pur si simplu alergam sperand sa dau peste el.M-am oprit sa-mi trag sufletul.Inspaimantata ma uit prin jurul meu si ma declar complet pierduta.Felicitari!Taci Bella!Am zis nervoasa.O fata draguta imi atrase atentia.M-am decis sa o intreb pe unde ma aflu.


-Scuza-ma!In ce parte este scena?


Ea se intoarce spre mine zambind.


-Este destul pana acolo si este greu de explicat,vrei sa te conduc?-Sigur!am zis fericita.


-Eu sunt Darmina


-Miky!am zis dand mana cu ea


-Din ce ora esti?


-Ploiesti.Tu?


-Si eu!zise ea oprindu-se si intorcandu-se cu tot corpul spre mine


-Uuu...interesant!am zis ganditoare.Dar eu nu trupa mea suntem singurele din acest oras.


-Pai ma mut in curand acolo si ma voi inscrie la cursuri de dans.


-La ce profesor?am intrebat sperand sa fie cu mine in trupa


-Robert si nu mai stiu cum....Zahar?


-Hahaha!Nu,Zahariuc,dar ai fost p’aproape.Cati ani ai?


-Aproape 16...tu?


-Multi inainte!Aproape 17 ani.


-Am ajuns!ma anunta ea


-Mersi mult si sper sa ne mai revedem!Pa!


-Si eu!Pa!


Ne-am facut cu mana reciproc si ea a plecat.Era o persoana prietenoasa si de treaba.Avea parul castaniu inchis tuns in scari,drept cu gherute.Ochii ei erau de un maro ca ciocolata amaruie,buzitele ei fiind rosii si pline,bine conturate.Era aproape cat mine de inaltime.


Am intrat in culise si m-am uitat dupa colegele mele.Inca nu venisera.Mai erau 5 dansuri pana cand intram.M-am asezat intr-un colt si am asteptat sa apara restul fetelor.Ma uitam la concurentele de pe scena care dansau.


Este ceva concurenta,danseaza bine.


Comparam fiecare dans cu ale mele si am putut realiza ca majoritatea cu se comparau.Nu ma simteam tocmai bine,simteam cum se zguduie din ce in ce mai tare pamantul cu mine.Parca eram prinsa intre 2 lumi.Auzeam foarte vag pe cineva strigand.Imi parea cunoscuta vocea.Usor usor parca aterizam si eu un pic pe pamant,in lumea mea.


-MIKY!RASPUNDE ACUM!!!striga Gaby zguduindu-ma din toate oasele..


-Ce naiba Gaby!!??Nu trebuie sa urli asa!i-am zis indepartand-o


-Te-am strigat de cel putin 20 de ori si nu mi-ai raspuns,zise nervoasa.Trebuie saintram.


-Cand?am intrebat dezmeticindu-ma


-ACUM!


-OK!am zis rotaindu-ma la ea ca un copil mic...


M-am dus in partea opusa a scenei exact cand dansul din inaintea noastra se termina.Melodia de Jive incepu’,iar noi ne-am afisat acel zambet pana la urechi.


Totul ne iesise foarte bine,iar noi eram mandre.


Nimeni in afara de Adina nu a comentat nimic.


Pe organizator ne arata ca noi mai intram abia la numarul 30,peste 10 dansuri cu Dance Mania(modern),aveam ceva de stat....


M-am imbracat cu sila in urmatorul dans,dupa care am mers iar la baie sa-mi aranjez parul.Speram sa-l revad pe acel tip misterios care mereu dispare ca prin ceata.


Inca nu vazusem pe nimeni asa ca mi-am repetat partea solo.


Eram asa plictisita.Am lasat deoparte dansul si am intrat in vestiar dupa telefon.Am selectat fisierul cu muzica si am dat Play al o melodie la intamplare.De la primele sunete mi-am dat seama care era.Imi placea foarte mult.Am ascultat-o prima data cand ex-prietenul meu ma inselase cu cea mai mare inamica,tarfa proasta(Melodia de numeste: Who’s that girl-Hillary Duff) Aceasta a fost acum cateva luni.Mai exact 3 luni.Inainte cu 2 zile de revelion.Ma simtisem tradata si parca nu mai avea putere pentru nimic.Inima mea protesta sa mai bata cu fiecare lacrima care mi se rostogolea ca o margeluta pe obrajori.Plangeam mereu si preferams a stau singura,intr-un colt,ignorata de toti ceilalti.Singura persoana care a fost alaturi de mine a fost Raluca.Mereu isi alegea vorbele cu grija.Ma sfatuia foarte bine,asa ca am facut ce mi-a zis.


„-Este doar o persoana fara suflet,nu stie sa aprecieze nimic altceva decat proaste cu creiere de taratze!”imi aduc bine aminte ca din plans am dat in ras.Am lasat trecutul si m-am concentrat pe prezent.


Eram atat de prinsa in ganduri si trecut incat melodiile mele din telefon ajunsesera de la 1 la 10.Cand naiba au trecut?


Mi-am pus deoparte muzica si am inceput sa ma plimb prin camera.Adian se bataia pe un scaun,care ameninta sa cada.


-Adina,vezi poate....


BUFF!!


Adina era pe jos cu picioarele in sus si acompaniata de rasetele noastre.


-Msa!am zis razand...despre asta vorbeam.


Adina se uita urat la mine,dupa care se ridica.


-Ies putin...zise nervoasa.


Ma plimbam prin camera incercand sa gasesc ceva de facut.


Am vrut sa deschid usa dar s-a deschis singura,livondu-ma...


-Auch!!!am zis in timpul impactului.M-am dat cativa pasi in spate,dezechilibrandu-ma si mangaindu-mi nasul si fruntea,si genunchii...


-Scuze!Esti bine?Nu te-am vazut!


-Angela...tu esti singura persoana care nu am vede!am zis cu ochii inchisiInca masandu-mi viitoarele vanatai m-am indreptat spre usa.Am ramas socata,cu maxilarul pierdut pe jos impreuna cu inima mea sfaramata.Adina atarna de gatul lui....de gatul lui Vlad....Vlad....Vlad..


Un tipat de auzi din spatele meu.Vlad isi intoarse capul sa vada ce se intampla.Nu am vrut sa-i intalnesc privirea asa ca m-am intors si m-am indreptat spre scaunul meu,incuind usa dupa mine.Vlad nu ar fi in stare sa intre intr-un vestiar de fete,sau da?


Un usor ciocanit de auzi in usa,iar o voce suava din partea cealalta a ei.


-Sunt Vlad,Gaby!Vreau sa vorbesc cu Miky!


Gaby se uita la mine cu mana pe clanta usii.I-am facut semn din cap sa nu deschida usa,iar ea a ridicat o spranceana intrebatoare.Am maraita,iar ea s-a incruntat.


-Scuze,dar nu este disponibila acum.


-Daca vrea sa vorbeasca cu mine spune-i ca ma gaseste la camera 11.Si daca....nu vrea sa vorbeasca,tot o voi astepta....


-Aaaa....bine...iar un clik mik se auzi.


Am ridicat privirea si am vazut ca Gaby statea langa mine.


-Firar!Vlad nu are nicio vina!zise ea


-Dar nici macar nu a incercat sa o dea jos de pe el!am zbierat innebunita.


-Ce s-a intamplat?intreba Angela,bagandu-se singura in seama.


-Ceva!Nu te mai baga unde nu-ti fierbe oala!am zis nervoasa,gata-gata sa sar pe ea.


_______________________________________
In sfarsit si partea a doua!!:X


Imi cer mii de scuze ca am intarziat dar am fost plecata la munteJ


Partea atreia nu stiu cand o transcriu(continuarea de afla pe un caiet de notite) pentru ca voi pleca la Arad cu dansurile(vor revansa aia...tot o sa-i batem mar:)) ).Plec sambata si ma intorc luni sau marti...nus tiu sigur....apoi mai am concurs la Bulgari....ce ma fac eu?? PFfff si scoala:-o L(((((( Am antrenamente zilnic:-l:-w....

Sper sa va placa de prietena mea Darmina....chiar ea este:))


Oricum nimic nu ma poate opri din scris:D:))


Pupicei si astept criticiJ


Si:


Hristos a inviat!(cam intarziat,dar asta este)...Vacanta placuta(eu nu o sa am una asa placuta...)

4 comentarii:

  1. foarte frumos
    capitolul
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai primit un premiu :>:>:>
    detalii pe blog !!!
    Te poooooooooooooop duuuulce :*:*:*
    >:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-am premiat. Detalii aici: http://alexa16e.wordpress.com/2010/04/17/premiulsunshine-award/

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna. Ai primit premiul Sunshine Award din partea mea.Detalii pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere