luni, 22 martie 2010

Capitolul 12(prima parte)





Prima parte:



Capitolul 12



Ceasul suna,spunand-mi ca este timpul sa ma trezesc.M-am imbracat in ceva comod,dupa care am plecat spre gara de sud,de unde urma sa luam trenul spre Barlad.Cand am ajuns,se stransesera ceva lume.Am asteptat pana cand ne-am strans cu totii,dupa care am luat biletele si am urcat intr-un tren abia venit.



Ne-am instalat intr-un vagon,destul de liber.M-am asezat pe un scaun de la geam si mi-am deschis cartea Twilight Saga:New Moon.Prima parte se numea twilight si am vazut doar filmul.Mi-a placut la innebunie asa ca mi-am cumparat tote continuarile imediat.Acum stateam si citeam,prinsa in lumea povestii magnifice cu vampiri.Ma tinea mereu in suspans,facandu-ma sa citesc mai mult si mai repede.Am parcurs in jur de 4-5 ore cu trenul,ajungand destul de tarziu,asa ca ne-am culcat imediat dupa ce am ajuns la camin.Eu nu am adormit pana nu am citit inca 2 capitole din carte.Intr-un sfarsit am adormit si eu cu cartea in pat.Dis-de-dimineata,ma rog,pentru mine e dimineata la ora 10,ne-am trezit cu toate si am fost sa mancam.Am mers in sala unde se va tine concursul pentru a vedea scena si a ne amplasa.



Am repetat dansurile si ne-am aranjat formula de dans dupa care am plecat sa mancam.



Dupa ce am mancat am mers dupa costume si ne-am indreptat spre sala unde se tinea concursul.Cu profu’ pe langa noi,nu am reusit sa aruncam un ochi sa vedem cat de plina era sala.Ne-a condus la vestiare dupa care ne-a anuntat ordinea dansurilor.Primul nostru dans este Jazz.Pff...fulgii..:...daca nu ma insel nu prea ma mai incape costumul asta,si este printre cele mai nesuferite.Erau foarte multi concurenti,chiar mai multi decat au fost la Arad....sau poate la fel de multi?Ahhh....ce mai conteaza??!!Mda...pai conteaza...trebuie sa sti cu cine concurezi...Duhh!!Taci Bella!!Hihi!Nu prea vreau..!!Vrei sa-ti cant o serenada??Aaa!!Nu!Gata...aa...am treaba,pa!am inceput sa rad de nebuna.Toate fetele eram in costume,iar acum ne machiam.Am facut o mica incalzire,dupa care ne-am uitat pestre program sa vedem ce numar este in scena.Noi eram nr.5,iar acum era in scena nr.3



-Fetelor!Mergem!Mai este un dans si urmam noi!



-Da??!!!spun colegutzele mele panicate.Am luat-o la fuga catre scena.Prezenatatorul ne anunta intrarea.Muzica incepu’,iar noi dansam dupa ritmul ei.Cu zambetul pana la urechi,aratandu-ne stralucitorii dinti,ne tineam privirea atintita spre juriul,care se alfa intr-o loja din mijlocul salii.Sala era plina....si cand zic plina...era plina-plina.Nu-mi venea sa cred...



Ne apropriam spre sfarsit.Abia asteptam.Dar niciodata nu iesea perfect....deci nu pot rasufla usurata,nu inca...Bineinteles ca am avut dreptate.La o pirueta prea brusca.Calotiera din cap mi se dadu pe spate.Ma deranja ingrozitor,dar nu puteam face nimic altceva decat sa continui....sa continui....sa continui....



Am continuat,cu calotiera pe spate incurcandu-ma in ea cu pelerina.Off!Macar o data daca mi-ar iesi si mie dansul la perfectiune.Muzica se sfarsi,iar noi stateam zambarete,pe dinafara,in poza de final.Am iesit elegant de pe scena in sir indian.Cum nu mai puteam fi vazute de catre public,juriu,ne-am luat toate,acel zambet gretos de pe fata,inlocuind-o cu una de dezamagire de noi insisi.Ne-am dat jos calotiera,si am inceput sa bombanim fiecare pentru ea,ma rog aproape fiecare, greselile din dans,sau ce ne-a incurcat.



-Mai Miky,de ce nu ti-ai prins si tu calotiera aia mai bine in cap?zise Adina nervoasa,tasnind in fata mea,gata-gata sa ma izbesc de ea.



-Tine-ti reprosurile pentru tine!i-am raspuns calma.



-Vai draga....dar nu am lasat-o sa termine,pentru ca mi-am vazut de drumul meu spre schimburi.



Urmatorul era Rock’n’roll....Pff...imi place dansul,dar urasc costumul...mda...



M-am imbracat cu sila.



-Foarte bine copii!spuse prosu’ venind spre noi tzantzosh.Bravo!



-Dar haideti domn’ profesor...



-Dar am...



-Multumi...



-Domn’ profes...



Toata lumea isi spunea parerea gramada peste sarmanul profesor.Stateam si priveam ingrozita si amuzata cum niste albine se aseaza pe flori pentru a recolta miere.Da!Exact asta erau.Albine afurisite!Nu pot suporta albinele de nici-o culoare.



Pe program scria ca suntem abia numarul 15...mai avem ceva de stat,fiindca era abia numarul 9



-Gata,gata,gata,gata!a zis profu’ intr-un sfarsit,saturat de bazaitul albinelor.V-a iesit bine,cu exceptia unor mici greseli,in rest a iesit foarte bine.Aveti sanse de castig,le zise profu’ cu aceasta incheind conversatia.Se intoarse cu spatele la noi mergand cativa pasi,dupa care iar se intoarse la noi.



-Incalziti-va si fiti atente cand intrati!zise profu intorcandu-se iar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu