luni, 10 mai 2010

Capitolul 12( a treia parte)





Dance for life







Capitolul 12(partea a III-a)



-Trebuie sa ne pregatim,intram pe scena in curand,ma anunta Gabytza.

M-am ridicat cu greu de pe jos si am mers spre culise.Cand am ajuns am vazut ca pe scena se dansa un rock'n'roll.

Melodia se termina impreuna cu dansul,iar prezentatorul intra pe scena:

-Urmatoarea trupa se numeste Airlanes din Ploiesti cu un alt dans.

El iesi de pe scena,iar melodia "mult iubita",de noi,incepu'.

Din nou ne-am pus acele zambete lungi pana la urechi si puneam multa gratie in miscari,facandu-le corect.Partea mea solo se apropria foarte repede nestiind ce miscari sa aleg.Mi-am facut repede o schema in minte la care am cazut de acord sa o pun in practica.

3 roti in coate(adica pe coate) dupa care cad in spagat cu fata spre public,apoi ma ridic fac 2 ridicari de picioare in fata pana la cap ducandu-l pe ultimul in spate si luandu-mi avant pentru o pirueta pe loc,urmata de 5 pike-uri(piruete cu un picior indoit) pana la locul meu.Acesta era planul.Acum sa o pun in practica!

Si!Prima roata!A doua roata! A tre...

Privirea mi-a fugit langa cortina unde statea si privea Vlad.Am continuat schema de dans si am dus-o pana la bun sfarsit,

Totul decursese bine pana la sfarsitul dansului.Problema era ca trebuia sa trec pe langa el,iar eu nu vroiam.Stiu!Stiu!Gandesc ca un copilas de 10 anishory,dar atunci cand il vad sau cand trec pe langa el,inima mi se face mica ca un purice.

Am ajuns in dreptul lui dar m-am decis sa nu il bag in seama.Pana la urma eram un nimeni pentru el,deci nu ar trebui sa ma intereseze.Mda...nu ar trebui...Argh!!! vrei sa iesi din gandurile mele PERSONALE?Nu am pic de intimitate cu tine!Sti...am inceput sa ascult dedicatii de dragoste si stiu cateva...uite una care mi'a placut.Nuuu!!Ce dulce esti iepuras meu pufos....Termina!!!! Mwuhahahaha!!Vezi cum este?

Nu am stat sa vad dansul lui Vlad asa ca am plecat spre vestiare,urmand ca peste 7 dansuri sa intram cu French Can-can.

Este dansul meu preferat.Il ador,mai ales ca prin timpul dansului mai si tipam,le aratam fundul spectatorilor[desigur ca avem budigai(boxeri/pantalon scurt cu volanase )] si avem si jartea.Am atatea accesorii:pampon(pe care il pui in par),trandafir(la gat),manusi din dantela si paiete,ghetute,jartea,budugai si rochia...

-Copii astazi mergem la pensiunea la care trebuia sa mergem de la bun inceput,ne anunta profu'.

-La ce pensiune?intreba Adina curioasa.

-O sa vedeti dupa concurs.Iar mancarea lor este foarte buna!

Tipic profului.Baga la burdihanul lui mare si ne mai spune noua ca suntem grase!Chiar sunt grasa?Am un metru 76 inltime si 54 de kg:D

-SUPER!!striga Adina sarind ca un copil de 10 ani(ce este).Profu' a iesit din vestiarul nostru spunandu-ne ca vom mai discuta dupa concurs.

Am iesit din vestiar ducandu-ma la oglinda din baie.Mi-am aranjat parul pentru dans apoi m-am dus in culise.

-Aici esti!?spuse Andreea usurata

-Mnu...sunt pe Marte!am zis sarcastica.Cate dansuri mai sunt?

-3

-Ok!

Ne-am facut incalzirea,gata pentru a dansa.Mi-am dres vocea si m-am pus in pozitia de inceput.

Primele sunete ale muzicii se auzi impreuna cu tipetele noastre.Toate fetele tipam cu un zambet natural si lung de distractie.

Totul mergea ca pe roate.Cu exceptia tipetelor.Ma durea gatul ingrozitor.La ultima miscare a dansului doar am mimat ca tip.Nu cred ca o sa mai vorbesc o buna bucata de timp.Ieseam de pe scena cu privirea spre juriu stiind ca ma vor conduce fetele din fata mea.BUF!Ma izbisem de ceva tare.Am putut simti ca era ceva sau cineva cu munschi.Ma prinse de brate ajutandu-ma sa-mi recapat echilibrul.Am ridicat privirea.El este!

-Hey!zise el afisand un zambet mic si dulce.

Am incercat sa-i raspund dar nu mi-a iesit din gat nimic altceva decat un geamat.Vlad mi-a dat drumul,crezand ca ma stranse prea tare.

Ne uitam lung unul la altul,nestiind ce sa spunem.

-Hey DUDA!(tipule/omule)Ce faci?Te-ai indragostit de cancaniste sexy acum?zise un baiat brunet si musculos cu ochii aurii ca mierea,studiindu-ma din cap pana'n picioare.Fluiera"sexy" uitandu-se nerusinat la mine.

-Eu sunt Dan,apropo!zise mandru intinzandu-si mana spre mine.

-Miky!Am zis ragusita ca naiba intinzand mana spre el,sperand sa nu’l fi speriat.

Mi’am retras mana dintr’a lui deoarece era mai rece decat gheata.A devenit serios,iar ochii lui erau ca mierea cu nuante de rosu sau maroniu.

-Scuze dar trebuie sa plec!zise Dan rece

S’a intors cu spatele si a plecat.Vlad se uita la mine uimit,parca asteptand sa’I dau o explicatie.

-Cum ai facut asta?intreba uimit

Am ridicat o spranceana in emn de intrebare spre el,fiind incapabila sa vorbesc.

-Cum l’ai facut sa taca si sa fie serios?

Am ridicat din umeri.

-Deci nu vorbesti cu mine?intreba lasand capul in jos.

Am dat din cap in semn ca nu are dreptate.

-De ce nu vorbesti?zise uitandu’se la mine.Am oftat si mi’am adunat toate puterile ca sa’I pot demonstra ca pe mine ma durea ingrozitor gatul si nu aveam chef de joaca.

-Hmuh….phot!si I’am facut semn spre gat.El se acrispa la auzul vocii mele si se uita la mine.

-Auch!Imi pare rau!

Vroiam sa’l intreb de ce ii parea rau da nu am mai reusit sa mai scot niciun sunet din gat.

-Pentru faza cu tipa aceea si ca am crezut ca ma minti in legatura cu gatul…

Am adoptat o privire linistita cu un mic zambet.

-Am fost socat cand am vazut’o atarnand de gatul meu,iar apoi cand te’am zarit nu stiam ce sa fac,zise uitandu’se cu ochii de “catelus nevinovat”.

I’am zambit usor.El se uita intens la mine.Mana lui urca pe obrazul meu stang,iar privirea lui fiind tot la mine.Stateam nemiscata uitandu’ma la el.Se apropria de mine din ce in ce mai mult,fetele noastre ajuncand la cativa centimetri.Ma atingea asa de usor,era ca atingerea unui fulg,parca fiindu’I frica sa nu ma raneasca.Mangaindu’mi usor obrazul,ii puteam simti rasuflarea lui care imi gadila fata.

Buzele noastre s’au atins,iar pe mine m’a trecut un fior pe sina spinarii,cutremurandu’ma.Buzele lui erau pe cale sa se miste mai departe dar Adina aparu’ langa noi chiuind:”Oooo!!Uitati porumbeii!!” si speriindu’ne.Ne’am indepartat unul de celalalt lasand capul in jos de jena.Aproape il sarutasem.Adina le chemase si pe Diana si Emilia ca sa comenteze si mai tare.

-DISPARETI! Tipa Gabytza.

Se uitara una la alta urat dupa care s’au despartit,ducandu’de in parti diferite.

-Trebuie sa plec,in curand o sa intru pe scena, i’am spus in timp ce ma indepartam de el.

M’am dus in vestiar si m’am schimbat din Can-Can in dansul nou.

Ma miscam in reluare,tragand de timp.Mintea mea era numai la el.Aproape il sarutasem…

-Ce faci ?ma intreba Gabytza venind spre mine.

-Pai…ma imbrac…am zis ridicand din umeri

-Aha…

-Haha ha !zise Adina razand de mine.

I’am zis cateva injuraturi in minte si i’am aruncat o privire urata.Ea a continuat sa rada ca o capra ce este si a plecat povestind totul in stanga si in dreapta.

Ma enerva asa de tare,ma intreb oare daca o minte de capra ca a ei poate face mai multe.

-Cand intram?am intrebat’o pe Andreea care era mai aproape.

-Mai sunt 2 dansuri,ar trebui sa mergem...

-Bine zis...

Le’am adunat pe fete si am mers in culise.

Ne’am aliniat dupa cortine si ne’am incalzit.Dupa 2 dansuri ne prezenta numele de trupa si orasul.

Melodia Free or mind incepu’,iar noi am inceput dansul cu zambetul pe buze.Este prima data cand intram pe scena cu acest dans,iar noi aveam mici emotii si incercam sa ne concentram pe mioscari.Totul iesise super,iar noi eram incantate.Saream in sus si in jos de bucurie.Chiar ne placea dansul cel nou.

Am ajuns toate in vestiare si ne’am imbratisat felicitandu’ne

-1,2,3 si ...Airlanes!am tipat indepartandu’ne unele de celalalte.

Ne’am schimbat in hainele de strada,iar apoi am mers in sala ca sa urmarim restul concursului.

Mi’am pus botinele in picioare si am coborat scarile cu grija,apoi m’am gandit sa’mi duc rucsacul la microbuz.

-Multumesc!i’am zis soferului care s’a oferit sa mi’l puna in spate.

Am intrat in sala.Era plina.Nu aveam unde sa inaintez,asa ca am ramas in tocul usii.Aplaudam la sfarsitul dansurilor care mi’au placut si memoram miscarile care ma impresionau.

-Hamham!isi drese cineva vocea in spatele meu.Miky?!

M’am intors pe calcaie si cand am vazut persoana pe care o banuiam am ramas inmarmurita.

-Buna...!am zis ezitand

-Hey!se uita intens la mine fiind prinsi amandoi in privirile celuilalt.Isi misca mana usor spre mine.Credeam ca o ca urca ca data trecuta pe obrazul meu.Insa s’a oprit in dreptul abdomenului meu,iar in momentul acela am realizat ca tinea in mana un trandafir superb si pur ca neaua.

Am ramas nemiscata nestiind ce sa fac.Mi’am facut curaj si l’am luat.

-Multumesc!i’am zis cu un micutz zambet timid.

-Nu ai pentru ce!zise el punandu’si mana in care fusese trandafirul pe obrazul meu.Si’a apropiat fata de a mea incet sperand sa nu faca ceva gresit.Incet incet ne apropriam pana cand buzele noastre s’au unit intr’un sarut suav si dulce.

Totul disparuse din jurul nostru.Acum eram numai eu si el.Am inchis ochii,urcandu’mi mainile in parul lui matasos.El imi masa usor spatele cu degetele.Cred ca am stat asa minute bune,pentru ca auzeam vag ceva legat de premiera.Am deschis ochii usor si incetinind usor sarutul pana cand m’am despartit de el.Am intors privirea spre scena unde erau aranjate trofeele.Vlad mi’a urmat privirea si a facut ochii mari de uimire.

Si cand te gandesti ca suntem rivali....



__________________________________________


Sorry for delay! Sincera sa fiu chiar nu mai am timp de nimic:

Este posibil sa renunt la acest fanfic...Chiar nush ce sa fac...

Va rog comentati:)Sorry de scris...Prima parte este scrisa la leptop:D

Kisses!

Un comentariu: