sâmbătă, 13 martie 2010

Capitolul 11(Prima parte)

Capitolul 11:

Pfff….telefon idiot….cine ma suna la ora asta?

-Alo ?!spun tafnoasa

-Buna !Ce-ai patit ?intreba Raluca
-Nimic.De ce ma suni la ora asta?

-Cum adica ?Este ora 15 :35…

-Aa…Pay nu sti k eu dorm la ora asta ?am zis si mai nervoasa

-Scuze…

-Ma rog…Au zis ceva profesorii de mine… ?
-A intrebat diriga..

-Si… ?
-Pai i-am zis ca nu stiu nimic..

-Bine ai facut…

-Mda..

-Altceva ?

-Nimic nou…toti profesorii au intrebat acelasi lucru…

-Aha..am zis intr-un cascat lung.

-La cat te0ai culcat ?

-La 11…cred..

-Aha…

-Hai ca ma bag la somn…

-Maine vi la scoala ?

-Nu…adica nu stiu...

-Aham..

-PA!am zis nervoasa

-Bine bine pa!

Am inchis telefonul si m-am culcat la loc.Am avut niste vise extrem de ciudate,dar totusi in regula pe langa cele de acum 2 zile....Stateam pe jumatate adormita cand cineva pasi in camera mea.

-Nu ai de cand sa te trezesti?ma intreba mama razand

-Nu!i-am zis bagandu-mi nasul in perna.

-E tarziu,trebuie sa-ti faci temele pentru maine.

-Nu ma duc maine la scoala!am zis hotarata.

-Ba da!

-Ba nu!O haide!Sunt asa de obosita de parca nu am mai dormit de luni intregi....

-Doar maine si atat,si’asa tatal tau este superat ca ai lipsit azi..

-Bine!si mi-am pus plapuma,apoi perna peste cap ca sa nu mai aud nimic.

Din nou am adormit si am visat acelasi lucru ce am visat si acum ceva timp.

Am deschis brusc ochii cand am simtit cum cineva ma impunge in burta.Eram traspirata,iar plapuma si perna erau pe jos.Aveam ochii mariti pentru a descifra ceva necunoscut in camera,dar nu puteam vedea nimic in afara de intuneric.Cautand papucii pentru a merge...a merge...aa...nu stiu...oriunde...imi tiuiau urechile de parca mai aveam nitel si asurzeam.Mergeam ca o impiedicata si ma loveam de usi si de canapele care imi ieseau in cale pana am ajuns langa usa de la bucatarie.Am dat-o la o parte aprinzand lumina in acelasi timp.Pasind cu sfiala in bucatarie un miros de miere si portocale imi invada plamanii.M-am uitat prin imprejurimi si am observat ca fructiera era plina,iar alaturi se aflau fripturi de porc cu garnituri.Ma uitam la ele salivand.Vroiam sa iau friptura si piure,castraveti murati,mere,portocale,mandarine,banane....dar totusi nu vroiam sa mananc.Ca sa nu stau nemancata mi-am preparat desertul meu preferat instant din banane.

Scot o farfurie plata, decojesc o banana destul de mare,o pun pe farfurie,o tai,iau mierea,torn miere peste toate feliutele de banana apoi iau un pic de tot de scortisoara si o insir ,ca sarea, pe banane.Mi-am luat o furculita si m-am dus la pervazul geamului.Afara era intuneric.Luam cate o felie de banana savurand-o.Deschid geamul pentru a inhala un pic de aer.Dau plasa de insecte la o parte si privesc in jur.Nu eram la o distanta chiar „mare” de pamant,avand in vedere ca statea la etajul 4.Deodata ceva alb imi atrase atentia.Era un caine imens de un metru si un pic lungime,de un alb imaculat.Am scapat furulita,fiind incremenita.Acesta isi ridica privirea si am putut realiza ca avea un fel de guler gros din blana.Parea batran si obosit.Dupa doua secunde isi lasa privirea si continua sa mearga mai departe.L-am urmarit pana a cotit dupa colt.Am ramas asa privind in urma lui.Dupa aproximativ 5 minute mi-am dat seama ca aproape inghetasem si incepusem sa tremur.Am inchis geamul,am pus farfuria goala in chiuveta si m-am indreptat spre dormitorul meu.Aprinzand lumina mi-am dat seama ca ceva nu era in regula.Ceva era diferit.Posterele!Posterele mele,jumatate din ele erau toate pe jos.Nu-mi venea sa cred,cat muncisem sa le pun.Hmm...dar se oare ca erau doar intr-un singur loc cazute.In coltul,la marginea patului unde dormeam eu.Le-am examinat pe cele cazute.Dar nu avea nicio legatura.Coltul acela era langa camera vecinei...Era ceva ciudat...era ud perete si un pic zgariat.Abia acum am realizat ca acele postere erau toate cu actorul meu preferat.Robert Pattinson.Cele 11 postere cu el erau toate pe jos.Dar nu avea sens...cine?Cum?Si de ce?

Intrebari fara raspuns,asta inseamna ca nu este de bine...

Abandonand aceasta investigatie pentru ziua urmatoare,mai degraba pentru mai tarziu,avand in vede ca era 4 dimineata.Am apunecat usor in asternuturile patului meu,dand drumul muzicii,si inspectand peretii.Am adormit abia cand am auzit-o pe mama trezindu-se pe la 5 si jumatate dimineata pentru a merge la servici.Presupun ca nu stiti mai nimic despre parintii mei...si fratele meu”iubit”.Deci sa va zic:

Mama(Adriana):este o persoana zambitoare,cu ochii caprui,iar parul ei este roscat cu brunet.Este in zodie de gemeni ca mine si imi place sa ii mai imprumut din bluzitele ei care sunt la moda.Ii place sa fie trendy,in pas cu moda.Lucreza ca asistenta medicala la spitalul C.F.R. Ploiesti.Ea este casatorita cu tata de aproape 20 de ani.

Tata(Bogdan):este o persoana muncitoare si nu-i place sa fie dator lumii.El acorda ajutorul oricui,si ii pasa mai mult de noi,familia lui,decatd e el.Are parul castaniu si pisicos ca al meu si ochii caprui.Imi place mult de el pentru ca mereu imi cumpara oricate fructe vreau eu,si imi face poftele,desi cateodata este cea mai severa persoana de pe pamant.Are o firma auto.Este administrator si ii ador biroul.Candva imi doresc sa ajung si eu acolo.

Fratele meu(Robert) este cea mai enervant persoana din lume.Nu pot sa-l sufar...ma rog aproape niciodata.Il ador doar cand imi da filme si jocuri,in rest ne certam si ne rupem gaturile.El seamana leit cu tata,si nu pot spune k este urat,pentru ca majoritatea fetelor pe care le cunosc prin el au fost ex-iubite.

Pai cam atat....sa revenim...

Tata plecase la servici,la fel si mama,iar eu am ramas cu fratele meu,Robert,acasa.

Iar avea muzica data la maxim ,de aceea il urasc eu pe el...

-Mai tare nu merge?zic nervoasa trimitandu-i o privire urata.

-Ba da!zice smeker

-Da-l mai incet!zic incercand sa ma calmez

-Nu vreau!

-Minte de cocos ce ai!zic amuzata inchizand tare usa dupa mine

Am plecat spre baie pentru rutina mea generala.Burta imi ghiortai dar nu-mi era foame...

Ma duc si beau o gura de apa minerala,poate nu mai ghiortaie.

-Mi-e foame,zise Robby din spatele meu

-Mananca,ce-mi spui mie?

-Fa-mi si mie niste omleta.zise lingusindu-se pe langa mine

-Ete na!i-am trantit-o in timp ce treceam pe langa el.

Il auzeam bombanind in timp ce cauta prin frigider ceva de mancare.Mi-am deschis calculator,mi-am pus castile conecatate la calculator si am inceput sa vorbesc pe mess sau sa ma joc cine mai stie.Am aruncat un ochi la ceas si am observat ca era trecut de 13...

Oare o fi plecat Robby la scoala?Ma ridic de pe scaun sa verific.Nimeni cu era acasa.Usa era incuiata.

Un comentariu:

  1. Wow wow wow
    Nu stiam ca are un frate :))
    Robert cati ani are ? :>:>:>
    Ca nu ai specificat :)) ...
    Doamne cat de frumos descrii :X::XX ..
    Este magnifica prima aprte :X::X ...
    Ador totul :X:X::X ....
    Te pooooooooooooop :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere