sâmbătă, 13 februarie 2010

Hi!

Buna tuturor ce mai faceti?:Deu am venit acum 3 ore de la un concurs desfasurat in bucuresti:D si ghiciti ce???am luat premiul 2(bineinteles dupa cei din bucuresti...nu prea au fost cinstiti dar ma rog)cu french can-can si dans modern:>:>:>sunt happy pe ziua de azi mai ales ca parintii mei sunt plecati pana seara tarziu(3-4dimineata)la un party...si fac ce vreau:P
In legatura cu fanficul...s-ar putea sa mai scriu abia luni...dupa cum vedeti am inceput sa citesc:)) carti...ma rog poate pt voi este ceva neinsemnat dar parintii mei radiaza de bucurie:))nu prea imi plac cartile...dar sunt foarte mici exceptii:D si pe mess intru o data la 3 zile:))mai exact:D
Cine vrea sa-mi vada pozele cu costumele de la dansuri sa intre pe hi5 meu:P http://mikyutza-twilight.hi5.com pupicei pentru toate fetele:*:*

Un comentariu:

  1. Oho ..
    Congratulation !!!
    >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<
    Mult succes in continuare !!!
    Sunt sigura ca next time vei obtine locul I >:D< ...
    Te poooop :*:*:*

    RăspundețiȘtergere