joi, 4 februarie 2010

Dance for life

Capitolul 7:


Mergeam linistita spre camara gandindu-ma la ce s-a intamplat azi.M-am apropriat de pat si am infascat iPod-ul meu cu muzica si am dat Play.Nu puteam sa stau deloc locului,eram nelinistita.Afara inca ningea.Era un peisaj asa linistit si rece.Priveam pe geam ca o statuie la micutii fulgi care dansau spre asa zisa lor scena(pamantul).Fara sa-mi dau seama un fior mi-a strabatut sina spinarii si m-am cutremurat din cap pana in picioare.


-Esti bine Miky?Gabytza era ingrihorata,ufff as vrea sa fiu transparenta ca sa nu ma mai poate vedea nimeni.


-Da,sunt bine,am soptit rar ca sa auda decat ea.


-De ce nu ai venit la micul de jun? curiosii mor repede stii??mi-am spus in gand


-Nu m-am simtit bine…


-Bine!Avem repetitii in 30 de minute.Ne intalnim la autocar.


-Mersi!


In 10 minute toti iesira din camera.Din cate am inteles se imprietenisera cu niste fete de varsta noastra din Bacau si se dusera la ele in camera.Inca priveam afara la fulgii care dansau pe muzica mea.Va sincronizati perfect.imi spuneam eu in gand.Acum am ajuns sa vorbesc si cu filgii!mi-am spus sec.Au trecut 20 de minute.Ar trebui sa ma schimb…Hmmm…bluza asta merge,cu blugii aia si daps..sunt gata.Sa nu uit de geaca,mai ales ca si ninge…


-Miky!Aici!


-Buna Andreea,Gaby!am spus eu ca un robotel automat


-Ne exasperezi!!Uite ce este!Stiu ce ai..


-Sti???am spus panicata gandindu-ma la ce mi se intamplase azi dimineata.


-…Da stiu!Trebuie sa te controlezi si nu numai pe tine ci si emotiile pentru concurs da?Tu esti cea mai tari si o sa-I faci praf clar???


Pfiu!!Pentru o clipa crezusem ca stia despre schimbarile mele ciudate.Oricum nu avea de unde sa stie.


-Vom merge sa ne amplasam pe scena mai intai apoi vom repeta dansurile si ne vom intoarce sa luam pranzul!ne anunta profu’ uitandu-se dupa cineva.Miky!Doamna profesoara Alline te cauta.Pe unde ai umblat?


-Eu..pai..am..am fost la niste fete pe care le-am cunoscut de la Bacau,ii spuneam in soapta indreptandu-ma spre el


-Gata!Toata lumea sa urce in microbuz!striga profu’ peste zumzaiturile colegelor mele.


In mai putin de 15 minute ajunsesem in sala cu scena.


-Dati-va gecile jos si puneti-le pe scaune.Apoi faceti desenul pentru Dance mania….Bun…Partile solo cine le face?


-Emilia prima,Miky a doua,Andreea a treia si Bianca ultima.


-Bun!Trebuie sa mai repetam?
-Nuu!!strigaram toate in cor


-Ok!Atunci desenul de la Jazz!Ok.La coloane?Sa vad coloanele.Ok!Mai aveti ceva de obiectat?


-Nu!de data aceasta raspunse decat Adina…restu’ nu se mai obosise


-French Can-can!Ok…Coloanele?Bun!Asa!Emilia intinde varfurile!


-Rock!La prima parte cine intra?


-Gaby cu Miky!Adina cu Cristiana si Angela cu Emilia.


-Bine!Partea a 2-a!Cine intra?


-Miky cu Gaby si Angela cu Andreea


-Partea a 3-a?
-Bianca cu Georgiana,Denisa cu Criastiana si Miky cu Gaby


-Partea a 4-a?


-Toate!a spus Adina cu “evident” in glasciorul ei pitigaiat de capra.


-Bun!Atunci asta este tot!Nelamuriri?


-Nu!!


-Bine!Miky stai pe loc pentru ca vrea si doamna Alline sa repete cu tine.


-Ok,multumesc.


-Miky vreau sa repetam Lacul lebedelor si Porumbita.


-Bine.Pe numaratoare sau pe muzica?


-Avem si muzica..cum vrei tu…


-Cu muzica va rog!


Profa ii facu cu mana celeu care se ocupa de muzica si ii spuse numarul melodiei.


Melodia imi intra in cap si vorbi pentru mine prin miscarile gratioase ale unei lebede.Ma mai chinuiam din cand in cand sa ridic piciorul cum trebuia dar blugii mei nu erau pe partea mea si preferau sa ridic piciorul cel mult 90 de grade.Fara poante imi era ceva mai dificil.Ma obisnuisem cu ele…ehh oricum este doar o repetitie.Usor imi indoi pe muzica genunchiul drept pana am atins scena cu el,iar cel stang era intins in fata mea si aplecandu-ma peste el foarte lin ca un fulgusor.Stand acolo sunetele muzicii mele se sfarseau nota dupa nota pana cand nu se mai auzi nimic.M-am ridic si am facut plecaciunea de sfarsit.Gand am ridicat privirea observasem ca sala era plina pe jumatate de concurenti.Nu putea sa nu observe ca erau si colegele ei care se holbau mai rau la o statuie imensa pana la cer.Toti aveau gurile cascate incat ma faceau sa rosesc.


-Aaa…Doamna profesoara?


-..??
-Puteam merge?Stiti celalt dans il stiu la perfectiune si nu mai am nevoie de repetitie..


-Sigur,daca tu crezi asta,am incredere in tine!si ma batu parinteste pe spate.


Am mers in oras sa cumparam iar pizza.In timp ce stateam la masa si uitandu-ma la pizza mea aproape neinceputa cineva ma striga dar in soapta.Am ridicat privirea si am vazut pe cineva stand alaturi si uitandu-se la mine.Am vrut sa cred ca mi se paruse dar cineva ma striga iar.Am intor capul dar nu spre persoana de mai devreme ci in partea opusa.Acolo statea un barbat brunet cu ochii la fel de negrii ca abanosul.Era un pic in varsta in jur de 40-50 de ani.Imi facu semn sa ma duc spre el.M-am uitat prin imprejurimi si mi se paru’ ca nimeni nu observase nimic.Am ezitat pentru ca stiam ca daca ma voi duce acolo asezandu-ma langa un mosneag strain fetele ar incepe sa rada.Cand isi facu curaj sa se ridice nu mai auzi nimic.Niciun zumzet,o voce,un cuvant,o nota muzicala,nimic!Mirata m-am uitat in jur am vazut ca nu se misca nimeni in afara de barbatul care impinsese un scaun din fata lui pentru a ma aseza


-Scuza-ma!Te pot ajuta cu ceva?el ranji si isi mangaie barba lunga pana la piept


-Poate eu sa te ajut pe tine…


-hmm..??Si cu ce ati putea d-voastra sa ma ajutati?


-Ia loc si o sa-ti povestesc…

__________________________

Hey lume!Ce mai faceti?Eu ma bucur din plin de vacanta si m-am apucat sa-mi continui ficul.Eu ma gandeam sa fac ceva fara paranormal dar majoritatea dorescu cu.Eu doar ma supun rugamintilor voastre de a scrie.Vreau sa va spun ca la poze ma mai ajuta si Dancing Vampire(Darminutza):"> :D ii sunt foarte recunoscatoare.Multumesc mult!:*

Astept critici!!!Cat de multe posobil :)) spor la citit;)

5 comentarii:

  1. destul de ciudat cu paranormalul asta:D

    dar imi place:)):X

    sunt curioasa ce ii zice batranu' ala:)):D

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb si acest cap >:D<>:D<>:D<
    Il ador !!!
    >:D<>:D<
    Esti talentata nu gluma >:D<>:D<>:D<
    Genial!!! si scri fff frumos !!!
    Te poooop duuulce :*:*:*
    >:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant! ficul e foarte diferit fata de ce am citit pana acum.bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place si acest capitol:x:x
    esti talentata:x
    Te-am pupat:x
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt derutata ce e cu omul ala?????/ trec mai departe ca sa aflu

    RăspundețiȘtergere