duminică, 21 februarie 2010

Capitolul 9(partea a doua)


Capitolul 9


A doua parte:


Din perspectiva Gabytzey:


-Succes!am strigat pentru a doua oara in cor pentru Miky.arata bine in rochita aceea dragutza si alba


-Fetelor ar trebui sa mai repetam,am propus eu


-Eu zic sa o asteptam si pe Miky,zise Andreea


-Bine.


Mi-am aranjat parul intr-o coada perfecta,apoi mi-am pus trandafirul la gat,pamponul in cap,jarteaua si manusile,iar apoi m-am machiat.Trecuse deja 20 de minute dar Miky nu venise sa se schimbe…oare ce face atat?Am mai vorbit cu fetele apoi Andreea zise:


-Auzi-ti?Dar Miky unde este?


-Asta ma intrebam si eu!am zis ganditoare


-Si eu!zise Bianca


-E ciudat,ce-o face atat?Nici Mihai nu este…am zis ingrijjorata


-Eu zic sa mai stam 10 minute si daca nu vine mergem s ao cautam…


-OK,am zis repde,inainte sa protesteze cineva


Usa se izbi de perete,iar prietenelul frumushel al lui Vlad zise


-Ati vazut-o pe Miky?intreba disperat


-NU…despre asta discuta si noi,am zis uitandu-ma la el


-As vrea sa vi cu mine sa o cautam…daca vrei…?


-Sigur!


Mergeam grabiti pe culoare,iar pe scari se opri si zise


-Aaaa….nu cred ca am facut cunostinta,eu sunt Alex


-Gaby,incantata!


-Si eu!Zise el cu un zambet ciudat de dulce pe buze.Sa mergem.


-Bine!am mers pana am ajuns la o usa unde dadea spre scena


-Vlad!striga Alex


-Ai gasit-o?intreba plin de speranta


-…nu!Ea este Gaby!si arata spre mine.Gaby,el este Vlad.


-Buna!zise el repede.Sti ceva de ea?


-Nu stiu nimic de ea de cand a coborat sa danseze.Tu?


-Am vazut-o in carca lui Mihai,partenerul ei…


-Mihai?am zis speriata.Psihopatul ala obsedat de ea?Ooooo…nu!!!Si unde …?


-Nu stiu…eu eram pe scenaa cand triga dupa mine.Cred ca a dus-o undeva departe…


-Poate!Este un parc putin mai incolo…


-Acolo trebbuie sa fi dus-o!


-Hai!am zis hotarataAm alergat toti spre iesire.Aerul care s-a schimbat imediat dupa ce am iesit afara m-a izbit ca un perete de gheata.Avand in vedere ca eram in rochia lunga de can-can alergam destul de greu.


-Da-mi mana ta!zise Alex vazandu-am ca incetinesc.


-Mersiam zis fluturand din gene


Incepeam sa vad un parc si pe cineva in alb pe o bancuta.


Incetul cu incetul am vazut ca era Mihai cu Miky


-Acolo!am zis aratand cu privirea.Am zbughit-o spre ei


-Stai!zise Vlad,veniti dupa mine!Ne trase dupa el dupa un stejar imens langa cei doi.Puteam auzi discutia lor


-Ce vrei Mihai?zise Miky calma


Cred ca abia au ajuns pentru ca Mihai respira greu…Miky nu era chiar o persoana slaba…


-Jura-mi!zise tare


-Zi odata!O sa inghet!Du-ma inapoi!vroiam sa ma duc langa ea dar Vlad ma oprise


-Nu inca!sopti el


-Jura-mi,ca nu il vei mai atinge sau privi niciodata!Jura-mi sau vei avea de suferit,urla din toti rarunchii nervos mai rau decat mama cand ii sparg cestile ei pretioase de portelan…


-Ce?Cine te crezi?


-Vei fi a mea!Esti a mea!


-Psihopatule!Du-te la doctor!zise nervoasa ridicandu-se


Si mai nervos o apuca cu o mana de gat si zise:


-Jura-mi sau o sa…


-Nu!Ar fi bine sa te duci la spitalul de nebuni.Auu!!striga ea


Se pare ca Mihai nu mai rezista…


-Ia-ti mainile de pe ea!zise Vlad din spatele lui Mihai


-Vlad!rasufla Miky linistita si fericita

Un comentariu:

  1. Wow ... wow ... wow ... wow ...
    Nu mai am cuvinte ...
    Mihai ... avusesem de atunci un presentiment ciudat in leg cu el ... eram sigur ca va face ceva gresit :-w ...
    Ooo si Vlad :X::X
    8->
    Este eroul ei acum :X::XX ...
    MINUNAT!!! A sosit la timp ...
    Iar Gaby este o scumpa ... si se pare ca-l place pe Alex :>:>:>
    SUPERB !!!!
    Te pooop si abia astept urm cap :X::X ....
    >:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere