luni, 1 februarie 2010

Dance for life

Capitolul 6:

Peste noapte l-am visat pe acel tip pe care nu il puteam scoate din cap.In vis mi s-a parut ca il chema Vlad dar nu eram sigura.M-am trezit si am vazut ca fetele erau deja machiate din noaptea precedenta iar eu nu eram.Vroiam sa ma aplec langa pat sa iau creionul pentru ochi si cu pasta de dinti dar Bianca se trezi.

-Inca nu te-ai machiat?Angela se scoala!!REPEDE!!!

-Ce se intampla?intreba Andreea si Gabytza in cor

-Ahhh nu mi-a sunat ceasul,iar eu nu sunt ma…

Nu am apucat sa termin ca telefonul Angelei incepu sa cante.UPSS!!!SE SCOALA!!

-Neatza!spuse Angela ridicandu-se in picioare.

Daca aseara era plina de pasta de dinti prin par intinsa si era asa de caraghioasa pe intuneric atunci acum era clar de la circ…toate radeam de ne prapadeam…niciodata nu mai rasesem asa de mult in viatza mea.Dupa 20 de minute ras(radeam una de alta,de mine nu radea nimeni pentru ca nu aveam nimic pe fata)Angela se uita la mine urat si spuse:

-TU.AI.FOST!!!lua tubul de pasta si incepu sa vina spre mine

-Sa nu indraznesti!am spus eu maraind la ea

-Mai vedem noi!Si incepu sa ma alerge k pasta de dinti dupa mine

-Ce stati acolo??Ajutati-ma!!!Nu mai radeti!!Daca imi intra chestia aia in par pe voi va bat!!!se facu liniste si Bianca veni sa o prinda, insotita de Andreea, pe Angela care ma fugarea prin imensa camera.Sa vedem ce mai spui acum!!mi-am spus eu in timp ce ieseam pe usa camerei noastre.Incetinisem pentru ca stiam ca Angela nu o sa iasa din camera asa…Ooo!!!Doamne!!Nu este sanatoasa la cap!!!imi urlam eu in timp ce o luam la sanatoasa spre baie.

-Nu ma prinzi nici daca as fi acoperita cu baligar iar tu ai avea aripi!am urlat in timp ce goneam pe langa ceilalti concurenti care se aflau la acelasi camin.Ahh!!ma prinde din urma!! Ma tot uitam in spate si apoi in fata si apoi..


ZBANG!ma lovisem de ceva!sau poate cineva!am ramas cu gura cascata uitandu-ma la baiatul cu ochii albastrii si cu parul brunet:
-S-scu-scuz-scuze!am spus dintr-o suflare si auzind pasii grabiti spre mine fara sa ma mai uit mi-am luat talpasita si m-am indreptat spre baie cu toate privirile amuzate pe Angela si pe Bianca si pe mine.

Nu imi aduc aminte cat am stat in baie.In jur de vreo 30 de minute sau poate mai mult.-O sa stau aici pana o sa iesi!imi spuse Angela serioasa

-Tu chiar crezi ca o sa ies asa de usor?i-am spus chicotind usor,fara sa ma auda,:ca piunezele de la creierasul ei micut si inofensiv au ruginit si trebuiesc inlocuite urgent altfel…nu stiu ce o sa se aleaga de ea.

Statea de ceva vreme langa usa toaletei pazindu-ma sa ies.Bineinteles ca eu nu m-am incumetat sa ies pentru ca daca ar fi dupa mine ar iesi cu razboi.Sprijinita cu spatele de usa imi spuneam in gand Te rog Doamne!Fa-o sa plece!Te rog!Te rog!Te rog! Mi-am spus asa de vreo 5-7 ori si apoi am auzit-o bombanind

-Lasa ca vezi tu!Nu o sa pot sa te ascunzi numai in toaleta.Odata si odata o sa iesi tu de acolo.

Am asteptat sa plece apoi am intredeschis usitza toaletei ca sa ma asigur.Mi-am scos capul si am dat peste alt cap.Era din nou el.Ma urmareste sau ce?ma intrebat eu nervoasa Vre-o problema?Ar trebui sa-ti convina nu vezi ce frumos este? Spuse o voce din mintea mea.

-Buna!spuse el uitandu-se la mine

-Buna!i-am pus incercand sa ma uit in alta parte in afara de ochii lui albastrii

-Te pot ajuta?ma intreba el cu un micutz zambet dulce pe buze

Avea ochii verzi!Superbi!CE???VERZI?PARCA ERAU ALBASTRII!!!!!Mi-am spus eu zbierand Poate are lentile sau poate este de la lumina…spuse cealalta voce Poate!Ia STAI!!! ARE OCHII CA AI MEI!!!Nu se poate...

-Nu mersi!i-am spus politicos

-Nu cred ca am apucat sa facem cunostinta.Eu sunt Vlad si sunt din Bucuresti.Am venit sa particip la concursul de dans.Pe tine cum te cheama?

-Miky!i-am spus dand mana cu el,avea o mana fina si un parfum de cadeai pe spate.Eu sunt din Ploiesti si sunt aici tot pentru concurs.

-Vlad!Trebuie sa mergem sa luam pranzul!spuse un baiat pitic si slab ca un bat.

-Ne mai vedem!

-Ok! SI succes la concurs!

-Mersi!inrosindu-ma atat de tare incat credeam ca o sa iau foc din moment in moment.La fel!si i-am facut cu mana.

Vlad!Il chema vlad…deci visul meu a devenit realitate.Nu-mi vine sa cred!tot ce s-a intamplat am visat!Cum e posibil?

Ma oprisem in mijlocul culoarului uitandu-ma in gol speriata si terifiata.

Este o simpla coicidenta!Nu te mai ambala atat!imi spuse vocea

Da!corect,doar un vis!unul foarte ciudat.

-Hey Miky imbraca-te daca vrei sa mergi sa iei pranzul.

Eram in cameri si eram pe pozitie de atac in cazul in care mintea Angelei o lua razna.

-Stai linistita este afara cu profu’,zise Bianca chicotind

-Iack!!!Pute!!am spus strambandu-ma si ducandu-mi mana la nas

-Stiu!Este pasta de dinti pe care am folosit-o aseara si azi dimineata…ama deschi noi geamurile…spuse Gabytza arajandu-si patul.Imbraca-te!

-Nu vin!Ma doare capul.Raman in camera.Spune-le tu celorlalti ca mai am cate ceva prin ghiozdan de mancare.

-Bine!spuse ea studiindu-ma din cap in picioare.Totul este in regula?In afara de cap!

-Da!Sigur.De ce nu ar fi?gabytza ridica din umeri si placa cu Andreea.

-Singura singurica intr-o camera de camin.Interesant.Cred ca o sa ma duc la o plimbare.

Mi-am pus repede cate ceva pe mine si am mers pana in curtea caminului unde m-am asezat pe un scaunel din plastic cu spatar si ascultand muzica la telefon.Afara incepuse sa ninga.Eram in luna februarie deci era si normal.

Incepuse si mai tare sa ninga umplandu-mi fata cu fulgi reci si umezi.M-am concentrat asupra lor si imi doream sa ii simt cum ma ating dar totusi sa nu inghetz din cauza lor.Ceva ciudat am simtit pe tot corpul si un fior ma strabatut.Simteam cum stelutzele de gheata dansau pe pielea mea dar aceasta de impotrivea sa se umezeasca din cauza lor.Picau fulgi se topeam pe fata si mainile mele apoi de evaporau.Nu imi era frig deloc dar nici cald.Era foarte placut pana cand mi-a dat seama ca nu este normal asa ceva si am ramas nemiscata uitandu-ma la fulgi.Am inchis ochii incercand s ama odihnesc dar in fata ochilor imi aparu ca un fel de film.”Vedeam cum Vlad se apropria de mine cu inca 2 baieti musculosi:

-Ce faci aici?intreba el.O sa inghetzi,trebuie sa vi inauntru.

Eu nu raspunsem asa ca el se ingrijora.

-Haide!Ce s-a intamplat?

Iar nu ii raspunsem.

Speriat ca cine stie ce am ma luat in brate si m-a dus la el in camera unde fe aflau mai multe fete,presupun,de la el din trupa.

-Ce s-a intamplat cu ea?intreba o fata dragutza

-Nu stiu Eva!Am gasit-o afara.Nu vrea sa-mi ras…”

Ahh!!!ce naiba e asta?stateam cu ochii in gol gandindu-ma la ce an vazut.Nu-mi vine sa cred!Ce a fost asta?infricosata de-a dreptu’ mi-am indreptat spatele,iar cineva aparu din spatele meu.Era Vlad cu acei 2 baieti mari pe care ii mai vazusem o data.

-Ce faci aici?intreba el.O sa inghetzi,trebuie sa vi inauntru.

Eu nu raspunsem asa ca el se ingrijora.

-Haide!Ce s-a intamplat?

Iar nu ii raspunsem.

Speriat ca cine stie ce am ma luat in brate si m-a dus la el in camera unde fe aflau mai multe fete,presupun,de la el din trupa.

-Ce s-a intamplat cu ea?intreba o fata dragutza

-Nu stiu..

O doamne!!!este exact ceea ce am vazut cu catve minute main inainte…cum se poate?mi-am ridicat speriata privirea spre Vlad care statea in partea mea stanga.

-Sunt bine!am spus incet in timp ce ma dezmeticeam.Nu am nimic.

-De ce nu mi-ai raspuns atunci in curte?

-Ahh..hmm…ma gandeam la ceva foarte profund…

Speram sa ma creada ca altfel…Avea o fata ciudata.Se pare ca nu crezuse ce-I spusesem dar spre fericirea mea o lasa balta.

-Te simti bine?Esti sigura?ma intreba fata aceea

-Sunt Ok Eva!Mersi oricum.

Statea uitandu-se la mine ca la o mumie.Nu stiam de ce se uita asa.Am spus ceva gresit?...upss…i-am zis numele.Ii stiu numele din viziune nu de la Vlad,pentru canu-l lasasem sa-si termine propozitia…ahhh….

-De unde sti cum ma cheama?

-Pai am auzit de la..hmm..de la ei 2,si am aratat catre cele 2 gorile de langa Vlad.Au vorbit despre tine mai demult…

-Aha…spuse ea nedumerita

-Eu sunt Miky!si afisand un zambet dulce reusisem sa ii alung nedumerirea

-Esti o tipa simpatica,imi spuse ea

-Mersi!Si tu pari la fel!i-am spus politicos.

Ne zambiram una alteia in timp in usa se auzi niste bubuieli.Eva se ridica si se duse la usa.

-Va pot ajuta cu ceva?

-Ahh!!Cautam o fata pe nume Miky!Sti cumva unde este…?

-Sunt aici!am spus fara prea mare effort gandindu-am de ce au venit sa ma caute.

-O Miky!Haide trebuie sa mergem sa repetam dansurile,iar profa aia a ta de balet innebuneste cautandu-te.Grabeste-te bine?
-OK!Vin si eu imediat.

-Mai vorbim bine?Pa pa!si le-am facut cu mana

-PA!strigara ei in cor.

__________________________


Hey!V-am promis ca ma revansez:D astept criticile. Mii de scuze pentru greseli si sper sa va placa:)

5 comentarii:

  1. foarte tare:X:X:X:X
    dar tot nu inteleg cum de miky poate vedea viitorul...........sper k in capitolele urmatoare sa ma lamuresti:D
    succes la scris :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa vezi in curand pentru ca miky are legatura cu creaturile mistice:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow .. Miky are viziuni din viitor :D:D:D
    Superb !!! Magnific !!!
    O .. sa baiatul ala il cheama Vlad :>:>:>
    Ador numele ala :)):)):)) ... :D:D:D
    Genial !!!
    Ador ficul asta :D:D:D
    >:D<
    Acum trec la urm cap :*:*:*
    Te-am pooopat !!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ...deci adooorrrr acest capitol:x
    O.. si baiatul ala cu ochii verzi:x
    >:d<
    Spor la scris:x
    te pooop!:x:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  5. oki.. viziuni deci.. devine din ce in ce mai interesant.. si ochi verzi

    RăspundețiȘtergere