luni, 8 februarie 2010

Prima parte capitolul 8

Prima parte:

-Scuza-ma!Te pot ajuta cu ceva?el ranji si isi mangaie barba lunga pana la piept

-Poate eu sa te ajut pe tine…

-hmm..??Si cu ce ati putea d-voastra sa ma ajutati?

-Ia loc si o sa-ti povestesc…

Treceau minute pretioase dar nimeni nu se misca sau vorbeau.Stateam in picioare in fata mosului.Inca nu spunea nimic…

-Stai jos!spuse el dupa 10 minute

Nu ma puteam abtine sa nu-l intreb ce ma macina cel mai tare.

-Cine sunteti?D-voastra sunteti cel care a…a…a…a facut asta?

-Care a oprit timpul?Da eu sunt acela.

Stateam inghetata si speriata.Cum adica a oprit timpul?

Esti grea de cap?Nu intelegi?A oprit timpul!A.Oprit.Timpul!ce?ce era asta?nu mai auzisem vocea aia niciodata.Cine este si ce cauta in capul meu?Numele meu este Bella si fac parte din tine!cee???are si nume?haha ce haioasa este mintea mea…Grrr!Nu sunt mintea ta!!Nici eu si nici Mibell!!Suntem parti din tine!cum adica erau parti din mine?...nu este bine…ceva nu este deloc bine…dar cum?Nu putem sa-ti spunem!O sa vina si timpul cand o sa afli.Cand o sa fi pregatita,imi spuse o voce suava pe care nu o mai auzisem pana atunci.Sunt Mibell.

-Gata!!mi-a ajuns!!grrr!!mi-am inchis usor achii si am incercat sa imi imaginez ca totul era ca la inceput…

-Nu!Opreste-te!striga batranul ca prin ceata.Nu!Lasa-l sa-ti zica ce vrea!spuse Bella mai limpede decat mosu’.Nu!am strigat in mintea mea pentru a ma auzi amandoua.M-am concentrate pe locul din inaintea sa apara el si dintr-o data totul a devenit la normal.Gemetele localului mi-au invadat auzul si am revenit la normal.Imi deschid ochii,iar mosu’ disparuse.Ce bine.

-Miky,s-a intamplat ceva?

-Nu Gaby,sunt bine!

-Atunci haila masa ca o sa te manance stomacul daca nu ii dai ce vrei.

Un sunet micul mi-a iesit din gat,dar nu parea sa fie al meu.Era un suras micut.

Dupa ce am “devorat” tot ne-am intors la microbus,iar apoi spre camin.

_______________________________________________________________________________

Hey lume!Am terminat prima parte...CARE NU ESTE REALA!a doua parte o sa fie cu adevarat reala...o s avedeti c enebuna sunt:)) astept criticile;):* sa stiti ca tot azi postez si partea adoua dar mai incolo ...dupa c eies de la baitza:)):*

2 comentarii:

  1. Prima parte este super!:x
    Astept si a doua parte!:x
    De unde ti-a venit ideea asta cu "parti din noi"?
    te poop:X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ....
    Minunat este putin spus !!!
    Ai talent!!!
    Imi place ficul asta din ce in ce mai mmult >:D< ....
    Te poooop :*:*:*
    PS: Daca ai timp intra si pe la mine :
    http://162908.blogspot.com/
    Este un blog cu porcari :)) ....
    >:D<

    RăspundețiȘtergere