marți, 23 februarie 2010

Capitolul 10(prima parte)


Capitolul 10


Prima parte


In 10 minute am ajuns in vestiarul colegelor lui Vlad si m-au ajutat incantate


-Buna.eu sunt Dana!zise o fata blonda


-Eu sunt Anca!si am dat mana cu ea zambind


-Eu sunt Amalia!zise o fata din spatele meu


M-am intors pe calcaie ca o scandura.Mazilarul mi s-a rupt de la atata uimire,era AMALIA!Fitzoasa scolii!!


-Ce cauti aici?am zis ascunzandu-mi nervozitatea


-Buna!Pai am venit la concurs,nu este evident?


-Dar de ce ai venit pana la ARAD ca sa vizionezi un concurs?am spus incurcata


-Nu am venit sa vizionez,duhh!!Sunt in trupa cu sora mea,care sta in timisoara,iar eu intru la unele concursuri…pentru ca sunt o dansatoare foarte buna…:P


-Tu?Ha,ha!Am spus pufnind n ras.Unde sunt camerele de filmat?am intrebat printre rasete


-Daca ai fi desteapta ti-ai putea da seama ca nu este nicio camera de filmat!si imi arunca o privire de dezgust.


Vroiam sa ii bag costumul pe care il purta pe gat.-Haide.las-o!zise Eva tragandu-ma dupa ea


-Hai,fugi!Ca Eva nu o sa te poate trage la fundul mare p care il ai!si scoase limba.


-Pana AICI tii-a fost!am zis impingand-o pe Eva si napustindu-ma asupra Amaliei.


Am luat-o de par si am impins-o spre geam.Am dat-o cu capul de geam dupa care ma apuca si ea de par.


-CORCITURA!


-CREIER CU TARATE!am urlat la ea.I-am dat palme peste fata si am tras-o de par.Ea nu se lasa mai prejos si facu la fel.Am simtit cum geamul se crapa in urma impactului cu coloana mea.Usa se deschise dar noi nu ne despartisem


-Miky?....Amalia?


Am slabit stransoarea la auzul vocii lui,ia raceasta miscare a fost fatala.Amalia m-a tras spre ea apoi spre geam,acesta facandu-se in mii de bucatele de sticla.Ea nu si-a dat seama ce se intampla decat atunci cand eu cazusem pe spate in afara ,iar ea era pe jumatate.


-Nuu!!


-Miky!striga Vlad.


Am inchis ochii incordandu-ma si asteptand durerea.Distanta era de un etaj,deci nu cred ca o sa-mi mai mult sau mai putin de 2 coaste.


Se auzi o busitura si niste tipete.Ele se auzeau din ce in ce mai incet,in schimb auzind vocea Mibellei.


-Bella!Miky!!Cineva!Ajutor!


Ochii nu mi se deschideau,iar urletele Mibellei se auzeau in mintea mea.


-Miky!Stiu ca acum ma auzi!Te rog,doreste-ti sa vezi!


Am strans tare ochii si imi spunea:Imi doresc sa vad!Imi doresc sa vad!Am deschis ochii si am observat ca eram legata,iar in fata mea la o distanta de aproximativ 2 metri statea doi oameni.


“-Miky!Esti in mintea mea asa cum am stat noi in a ta mai devreme,inainte sa avem probleme…


-Aaa…aha…


-Deci acum,te rog,incearca sa-ti folosesti puterea de convingere!


-Ce anume…?
-Puterea de convingere!


-Nu am asa ceva!


-Ba da!


-Ba nu!


-Ba da!
-Ba nu!


-Ba da!


-BA NU!


-BA DA!


-BA DA SI GATA!BA NU!


-BINE!ATUNCI IMAGINEAZAT-TI CA AI ASA CEVA…BINE?


-Offf,bine!


-Foarte bine,acum trebuie sa te convingi ca ai corpul tau dar in fata mea!


-Si cum fac asta?


-Aaaa…asta trebuie sa sti tu…


-Dar nu stiu!”m-am plans


-Off….


-Stai!Mi-a venit o idee…


-…?


Imi doresc ca cei doi sa o creada nevinovata pe Mibell!!!!am spus de vreo 4 ori strangand tare din ochi,apoi se auzi niste pasi.


-Esti libera.zise unul dintre gorile incruntandu-se


-Da!zise si celalalt in timp ce se indrepta batul spre mainile mele/Mibellei si dim varful acesteia iesira niste lumini galbene.


-Multumesc!zise Mibell in timp ce isi lua si ea batul de pe jos


“-Sunt baghete,Miky!


-Aa….ce?


-Nimic,trebuie sa mergem dupa Bella!


-Cum?


-Uite asa!inchise ochii,iar eu simteam cum plutesc usor prin aer dupa care am atins din nou usor pamantul cu varful poantelor.


-Waw!am zis in timp ce ma uitam la e asi apoi la mine


-Acum ca suntem fiecare cu corpul ei,este timpul sa o cautam pe Bella.


-Bine,dar cum?


Ma prinse de mana si totul deveni negru,apoi o flacara verde care deveni albastra aparu in fata noastra.


-Miky?Mibell?zise Bella mirata


-Bella!am exclamat impreuna cu Mibell


-Vine cineva!zise Bella.Stati locului!Gata!


-Ce…?
-Shh…!


Cineva aparu in temnita si se uita pri imprejur.Speriata am strigat in mintea mea sa plece.Dupa nici 30 de secunde facu o intoarcere de 180 de grade si pleca.


-Pfiu!zise Bella


-Haide-ti,sa mergem acasa,spuse Mibell zambind


-Da!am zis fericita


Ne-am tinut strans de maini in cerc,iar totul deveni negru din noi.Simteam niste maini calde mangaindu-mi fata.


-Miky!Trezeste-te!o voce la fel de calda si fina imi striga numele disperat.Miky!Haide,trezeste-te!


-Trebuie sa o ducem la spital,zise Eva ragusita,a cazut peste cioburi si este plina de sange si probabil are si niste oase rupte…


Spital?Sange?Cioburi?Ce naiba?Am deschis ochii buimaca uitandu-ma in jur


-Miky!zisera toti fericiti.Toata lumea venea spre mine s ama imbratiseze in afara de o singura persoana:Amalia!Acum imi aduceam perfect aminte.


M-am ridicat in picioare in timp ce Amalia se aseza pe un scaun cu spatele la mine.Cu pasi repezi si sigura pe ceea ce faceam,cineva ma prinse de mijloc si ma trase inapoi.Am intors capul gata-gata sa-I sparg mutra acelui individ care ma oprea.Chipul mi s-a inmuiat impreuna,iar rigiditatea a disparut cand i-am vazut ochii de culoare verde-smarald.


-Las-o!Nu merita osteneala!


-Cum spui tu,am zis lasand garda jos si anuland planul se ai da Amaliei cu scaunul in cap.


Ma tragea dupa el spre cladirea unde se tinea concursul.Mergeam amandoi de-a lungul culoarului,el tinandu-ma de mijloc si strangandu-ma din ce in ce mai tare.


-Ce s-a intamplat dupa ce ai picat pe pamant?intreba el curios.Parea ca aveai un cosmar si spuneai mereu “Bella” si “Mibell”.Cine sunt?Ce visai?Adica ce cosmar ai avut?


-Vlad!”Pentru mine limitele dintre vis si realitate aproape ca nici nu exista”,am zis cu ochii pierduti in aer.


__________________________________


Hello!Sper sa va placa:D


Sorry pentru greseli:)


A doua parte nu stiu cand vine...dar sper sa fie curand:))


Din pacate nu am mai reusit sa mai pun poze...:D


Astept Criticile:)

3 comentarii:

  1. Imi place foarte mult:X
    Ai o imaginatie foarte CREATIVA!:X
    In acelasi timp si frumoasa!:X
    Sper ca a 2-a parte sa postata cat mai curand
    Si sa fie afel de CRETTIVA !:X
    Pa!:X
    Pupici...:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ahahaha f misto:X:X ai o imag :))) imi place:))

    tine-o tot asa:)) hai te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow ....
    MINUNAT!!!!
    Bella , Mirabella .. trebuie sa recunosc ca initial m-am pierdut printre randuri, dar mi-a placut enorm !!!
    Si bataia dintre Miky si Amalia :)):))
    Ooo si Vlad :X:X:X ...
    Este o scumpete!!!
    Minunat!!!!
    Te pooooop :*:*:*

    RăspundețiȘtergere